Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2559
Назва: Нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх спеціалістів: (методологічний аспект)
Інші назви: Новые возможности, проблемы и перспективы дистанционных технологий обучения в профессиональной подготовке будущих специалистов (методологический аспект)
New opportunities, challenges and prospects of distance learning technologies in the training of future experts (methodological aspect)
Автори: Кушнір, Василь Андрійович
Кушнир, Василий Андреевич
Kushnir, Vasili Andreevich
Ключові слова: дистанційні технології навчання
доступність
наочність
співробітництво викладачів і студентів
навчально-інформаційне середовище
дистанционные технологии обучения
доступность
наглядность
сотрудничество преподавателей и студентов
учебно-информационная среда
distance learning technology
accessibility
visibility
cooperation of teachers and students
learning and information environment
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Кушнір В. А. Нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх спеціалістів: (методологічний аспект) / Василь Андрійович Кушнір // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 156. – С. 41-46.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті схарактеризовано нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх спеціалістів, обґрунтовано педагогічній методичні проблеми використання можливостей дистанційних технологій навчання.Набуває нових особливостей реалізація основних дидактичних принципів, з-поміж яких: принцип доступності, наочності, міцного засвоєння знань, наступності, фундаментальності, співробітництва викладачів і студентів у нових інформаційних умовах,науковості, доповнення традиційного й інноваційного навчання, створення і розвиткуєдиного навчально-інформаційного середовища. Доведено, що створення навчально- інформаційного середовища на сучасному етапі вимагає значних інтегративних зусиль фахівців з різних предметів, і перш за все інформатики, методики навчання фахових дисциплін, а також педагогів, психологів, управлінців навчальним закладом.
(ru) В статье схарактеризованы нове возможности, проблемы и перспективы дистанционных технологий обучения в профессиональной подготовке будущих специалистов, обоснованы педагогические и методические проблемы использования возможностей дистанционных технологий обучения. В связи с этим появляются новые возможности реализации основных дидактических принципов, в числе которых: принцип доступности, наглядности, прочности усвоенных знаний, наступности, фундаментальности, сотрудничества преподавателей и студентов в новых информационных условиях, научности, взаимосвязи традиционного и инновационного в обучении, создание и развитие единой учебно-информационной среды. Доведено, что создание учебно-информационной среды на современном этапе требует значительных интегративных усилий специалистов с разных дисциплин, и прежде всего с информатики, методики обучения специальным дисциплинам, а также педагогов, психологов, руководителей учебным заведением.
(en) In the article the characteristic of the new opportunities, challenges and prospects of distance learning technologies in the training of future professionals, grounded pedagogical and methodological problems of the use of distance learning technologies.Acquires new features of realization of the main didactic principles, among which are: the principle of availability, visibility, durable learning, continuity, fundamental, cooperation of teachers and students in the new information environment science, Supplement of traditional and innovative learning creating and razvidno uchebno-information environment. It is proved that the establishment of the training information environment at the present stage requires considerable integrative efforts of specialists from different subjects, especially computer science, methods of teaching professional disciplines, as well as teachers, psychologists, managers of the institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2559
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.