Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Василь Андрійович-
dc.contributor.authorКушнир, Василий Андреевич-
dc.contributor.authorKushnir, Vasili Andreevich-
dc.date.accessioned2017-06-19T10:20:27Z-
dc.date.available2017-06-19T10:20:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКушнір В. А. Нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх спеціалістів: (методологічний аспект) / Василь Андрійович Кушнір // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 156. – С. 41-46.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2559-
dc.description.abstract(uk) У статті схарактеризовано нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх спеціалістів, обґрунтовано педагогічній методичні проблеми використання можливостей дистанційних технологій навчання.Набуває нових особливостей реалізація основних дидактичних принципів, з-поміж яких: принцип доступності, наочності, міцного засвоєння знань, наступності, фундаментальності, співробітництва викладачів і студентів у нових інформаційних умовах,науковості, доповнення традиційного й інноваційного навчання, створення і розвиткуєдиного навчально-інформаційного середовища. Доведено, що створення навчально- інформаційного середовища на сучасному етапі вимагає значних інтегративних зусиль фахівців з різних предметів, і перш за все інформатики, методики навчання фахових дисциплін, а також педагогів, психологів, управлінців навчальним закладом.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье схарактеризованы нове возможности, проблемы и перспективы дистанционных технологий обучения в профессиональной подготовке будущих специалистов, обоснованы педагогические и методические проблемы использования возможностей дистанционных технологий обучения. В связи с этим появляются новые возможности реализации основных дидактических принципов, в числе которых: принцип доступности, наглядности, прочности усвоенных знаний, наступности, фундаментальности, сотрудничества преподавателей и студентов в новых информационных условиях, научности, взаимосвязи традиционного и инновационного в обучении, создание и развитие единой учебно-информационной среды. Доведено, что создание учебно-информационной среды на современном этапе требует значительных интегративных усилий специалистов с разных дисциплин, и прежде всего с информатики, методики обучения специальным дисциплинам, а также педагогов, психологов, руководителей учебным заведением.uk_UA
dc.description.abstract(en) In the article the characteristic of the new opportunities, challenges and prospects of distance learning technologies in the training of future professionals, grounded pedagogical and methodological problems of the use of distance learning technologies.Acquires new features of realization of the main didactic principles, among which are: the principle of availability, visibility, durable learning, continuity, fundamental, cooperation of teachers and students in the new information environment science, Supplement of traditional and innovative learning creating and razvidno uchebno-information environment. It is proved that the establishment of the training information environment at the present stage requires considerable integrative efforts of specialists from different subjects, especially computer science, methods of teaching professional disciplines, as well as teachers, psychologists, managers of the institution.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectдистанційні технології навчанняuk_UA
dc.subjectдоступністьuk_UA
dc.subjectнаочністьuk_UA
dc.subjectспівробітництво викладачів і студентівuk_UA
dc.subjectнавчально-інформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectдистанционные технологии обученияuk_UA
dc.subjectдоступностьuk_UA
dc.subjectнаглядностьuk_UA
dc.subjectсотрудничество преподавателей и студентовuk_UA
dc.subjectучебно-информационная средаuk_UA
dc.subjectdistance learning technologyuk_UA
dc.subjectaccessibilityuk_UA
dc.subjectvisibilityuk_UA
dc.subjectcooperation of teachers and studentsuk_UA
dc.subjectlearning and information environmentuk_UA
dc.titleНові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх спеціалістів: (методологічний аспект)uk_UA
dc.title.alternativeНовые возможности, проблемы и перспективы дистанционных технологий обучения в профессиональной подготовке будущих специалистов (методологический аспект)uk_UA
dc.title.alternativeNew opportunities, challenges and prospects of distance learning technologies in the training of future experts (methodological aspect)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.