Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДацька, Тетяна Олексіївна-
dc.date.accessioned2017-05-15T07:33:13Z-
dc.date.available2017-05-15T07:33:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДацька Т. О. Навчання уміння країнознавчого коментування англомовного автентичного тексту / Тетяна Олексіївна Дацька // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : Видавець Лисенко В. Ф., 2017. – Вип. 154. – С. 812-815.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2444-
dc.description.abstract(uk) У статті запропоновано послідовність кроків для навчання студентів факультетів іноземних мов вищих педагогічних закладів освіти уміння робити країнознавчий аналіз та коментування англомовного автентичного тексту. Пропонується розвивати це уміння протягом кількох етапів з поступовим збільшенням частки самостійної роботи студента.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье предложена последовательность шагов для развития у студентов факультетов иностранных языков высших педагогических учебных заведений умения делать страноведческий анализ и комментарии для англоязычного аутентичного текста. Автор предлагает развивать это умение на протяжении нескольких этапов с последовательным увеличением времени, отведенного на самостоятельную работу студента.uk_UA
dc.description.abstract(en) The paper is an attempt to suggest possible guidelines for developing a skill to analyze an authentic English text from the point of view of countrystudy information and provide comments to such texts by the students of foreign languages departments of teacher training institutions of higher learning in Ukraine. The author proposes to develop this skill in several stages with the gradual increase of students’ autonomous work. The first stage includes an example of the finished product –a commentary to a text, which is used as resource material at countrystudy classes at the university. The next stages include the tasks that teach students to recognize the countrystudy words in an authentic text, work with the countrystudy dictionaries or other reliable sources of information that can be used as basis for comments. At the last stage the students are supposed to be able to comment any English authentic text they need for their teaching purposes.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавець Лисенко В. Ф.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectавтентичний англомовний текстuk_UA
dc.subjectкраїнознавчий коментарuk_UA
dc.subjectпрофесійне умінняuk_UA
dc.subjectуміння коментуватиuk_UA
dc.subjectкраїнознавча лексикаuk_UA
dc.subjectміжкультурні особливостіuk_UA
dc.subjectанглоязычный аутентичный текстuk_UA
dc.subjectстрановедческий комментарийuk_UA
dc.subjectпрофессиональное умениеuk_UA
dc.subjectумение комментироватьuk_UA
dc.subjectстрановедческая лексикаuk_UA
dc.subjectмежкультурные особенностиuk_UA
dc.subjectEnglish authentic textuk_UA
dc.subjectcountrystudy commentaryuk_UA
dc.subjectprofessional skilluk_UA
dc.subjectthe skill to commentuk_UA
dc.subjectcountrystudy lexisuk_UA
dc.subjectintercultural peculiaritiesuk_UA
dc.titleНавчання уміння країнознавчого коментування англомовного автентичного текстуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.