Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2211
Назва: Специфіка організації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва
Інші назви: The specificity of organization of teaching junior pupils at the lessons of musical art
Специфика организации познавательной деятельности учеников младших классов на уроках музыкального искусства
Автори: Куркіна, Сніжана Віталіївна
Куркина, Снежана Виталиевна
Kurkina, Snizhana Vitaliivna
Ключові слова: пізнавальна діяльність
початкова школа
молодший шкільний вік
музичне мистецтво
діяльність
познавательная деятельность
начальная школа
младший школьный возраст
музыкальное искусство
урок
учебный процесс
развитие личности
учебная деятельность
художественно-творческая деятельность
a cognitive activity
a primary school
a primary school age
a musical art
a lesson
a learning process
a personal development
learning activities
an artistic and creative activity
Дата публікації: 2017
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Куркіна С. В. Специфіка організації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва / Сніжана Віталіївна Куркіна // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 150. – С. 75-80.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk): У даній статті автор досліджує особливості пізнавальної діяльності дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва й показує шляхи й методи ефективного розвитку особистості засобами музичного мистецтва. Автор вказує, що правильно організована пізнавальна діяльність на уроках музики здатна стимулювати процеси мислення, позитивно впливає на формування таких операцій як аналіз, синтез, абстрагування, порівняння, узагальнення тощо.
(ru) В представленной статье автор исследует особенности познавательной деятельности детей младшего школьного возраста на уроках музыкального искусства и показывает пути и методы эффективного развития личности средствами музыкального искусства. Автор указывает, что правильно организованная познавательная деятельность на уроках музыки способна стимулировать процессы мышления, положительно влияет на формирование таких операций как анализ, синтез, абстрагирование, сравнение, обобщение.
(en) This paper is exploring the features of cognitive activity of primary school children at music lessons and showing the ways and methods of effective personal development by the means of music. In addition, the author is raising the problem of the inability and unwillingness of even beginners- students to learn and, accordingly, she is trying to find and offer secondary school teachers the ways to work with students of appropriate age that could form in children the interest to learning in general and develop a desire to learn and think. The author points out that properly organized cognitive activity at the music lessons is able to stimulate the thinking process, positively influences such operations as analysis, synthesis, abstraction, comparison, generalization, etc. It has been proved that the efficient activity improves the cognitive activity of students in the classroom, increases their mobility, communicative skills and the ability to solve more complicated tasks which require the use of some innovative approaches. The author shows that at the lessons of music students can feel the joy of collective creativity, develop the skills of artistic and creative activities and learn to cooperate with teachers and peers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2211
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.