Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуркіна, Сніжана Віталіївна-
dc.contributor.authorКуркина, Снежана Виталиевна-
dc.contributor.authorKurkina, Snizhana Vitaliivna-
dc.date.accessioned2017-02-24T07:41:05Z-
dc.date.available2017-02-24T07:41:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКуркіна С. В. Специфіка організації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва / Сніжана Віталіївна Куркіна // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 150. – С. 75-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2211-
dc.description.abstract(uk): У даній статті автор досліджує особливості пізнавальної діяльності дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва й показує шляхи й методи ефективного розвитку особистості засобами музичного мистецтва. Автор вказує, що правильно організована пізнавальна діяльність на уроках музики здатна стимулювати процеси мислення, позитивно впливає на формування таких операцій як аналіз, синтез, абстрагування, порівняння, узагальнення тощо.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В представленной статье автор исследует особенности познавательной деятельности детей младшего школьного возраста на уроках музыкального искусства и показывает пути и методы эффективного развития личности средствами музыкального искусства. Автор указывает, что правильно организованная познавательная деятельность на уроках музыки способна стимулировать процессы мышления, положительно влияет на формирование таких операций как анализ, синтез, абстрагирование, сравнение, обобщение.uk_UA
dc.description.abstract(en) This paper is exploring the features of cognitive activity of primary school children at music lessons and showing the ways and methods of effective personal development by the means of music. In addition, the author is raising the problem of the inability and unwillingness of even beginners- students to learn and, accordingly, she is trying to find and offer secondary school teachers the ways to work with students of appropriate age that could form in children the interest to learning in general and develop a desire to learn and think. The author points out that properly organized cognitive activity at the music lessons is able to stimulate the thinking process, positively influences such operations as analysis, synthesis, abstraction, comparison, generalization, etc. It has been proved that the efficient activity improves the cognitive activity of students in the classroom, increases their mobility, communicative skills and the ability to solve more complicated tasks which require the use of some innovative approaches. The author shows that at the lessons of music students can feel the joy of collective creativity, develop the skills of artistic and creative activities and learn to cooperate with teachers and peers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectпознавательная деятельностьuk_UA
dc.subjectначальная школаuk_UA
dc.subjectмладший школьный возрастuk_UA
dc.subjectмузыкальное искусствоuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectразвитие личностиuk_UA
dc.subjectучебная деятельностьuk_UA
dc.subjectхудожественно-творческая деятельностьuk_UA
dc.subjecta cognitive activityuk_UA
dc.subjecta primary schooluk_UA
dc.subjecta primary school ageuk_UA
dc.subjecta musical artuk_UA
dc.subjecta lessonuk_UA
dc.subjecta learning processuk_UA
dc.subjecta personal developmentuk_UA
dc.subjectlearning activitiesuk_UA
dc.subjectan artistic and creative activityuk_UA
dc.titleСпецифіка організації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках музичного мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeThe specificity of organization of teaching junior pupils at the lessons of musical artuk_UA
dc.title.alternativeСпецифика организации познавательной деятельности учеников младших классов на уроках музыкального искусстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.