Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2193
Назва: Загальні тенденції вивчення соціалізації дитини у педагогічній думці кінця ХІХ - початку ХХ століття
Автори: Кравцова, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: реформаторська педагогіка
соціальна природа дитини
соціалізація
соціальне середовище
соціальне виховання
Дата публікації: 2010
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Кравцова Т. О. Загальні тенденції вивчення соціалізації дитини у педагогічній думці кінця ХІХ - початку ХХ століття / Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2010 - Вип. 91. - С. 116-119.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглядаються основні підходи до розгляду та розуміння соціалізації дитини у педагогічній спадщині представників реформаторської педагогіки кінця ХІХ –початку ХХ століття. Автор робить спробу узагальнення поглядів представників цього напрямку, щодо розгляду основних ідей проблеми соціалізації дитини.
(ru) Статья посвящена изучению теоретических основ и практических аспектов изучения социализации ребёнка ведущими представителями мировой и отечественной реформаторской педагогики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2193
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.