Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравцова, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-02-21T19:11:30Z-
dc.date.available2017-02-21T19:11:30Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКравцова Т. О. Загальні тенденції вивчення соціалізації дитини у педагогічній думці кінця ХІХ - початку ХХ століття / Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2010 - Вип. 91. - С. 116-119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2193-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядаються основні підходи до розгляду та розуміння соціалізації дитини у педагогічній спадщині представників реформаторської педагогіки кінця ХІХ –початку ХХ століття. Автор робить спробу узагальнення поглядів представників цього напрямку, щодо розгляду основних ідей проблеми соціалізації дитини.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Статья посвящена изучению теоретических основ и практических аспектов изучения социализации ребёнка ведущими представителями мировой и отечественной реформаторской педагогики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectреформаторська педагогікаuk_UA
dc.subjectсоціальна природа дитиниuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціальне середовищеuk_UA
dc.subjectсоціальне вихованняuk_UA
dc.titleЗагальні тенденції вивчення соціалізації дитини у педагогічній думці кінця ХІХ - початку ХХ століттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.