Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1805
Назва: Аналіз уроку як передумова формування особистості сучасного вчителя іноземної мови
Автори: Труханова, Тетяна Іванівна
Ключові слова: аналіз/самоаналіз уроку
схема загального аналізу уроку
бланк оцінки уроку
analysis/self analysis of the lesson
the scheme of general analysis
peer appraisal form
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Труханова Т. І. Аналіз уроку як передумова формування особистості сучасного вчителя іноземної мови / Тетяна Іванівна Труханова // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (Мовознавство) / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 136. – С. 520-525.
Серія/номер: Філологічні науки (мовознавство);
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглянута проблема навчання студентів аналізу/самоаналізу уроків. Подано засоби для навчання (схема загального аналізу уроку, бланк оцінки уроку).
(en) The article deals with the problem of teaching students to analyse lessons of English. Some aids for teaching are given (the scheme of general analysis, peer appraisal form).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1805
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.