Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТруханова, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-09-23T10:10:01Z-
dc.date.available2016-09-23T10:10:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТруханова Т. І. Аналіз уроку як передумова формування особистості сучасного вчителя іноземної мови / Тетяна Іванівна Труханова // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (Мовознавство) / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 136. – С. 520-525.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1805-
dc.description.abstract(uk) У статті розглянута проблема навчання студентів аналізу/самоаналізу уроків. Подано засоби для навчання (схема загального аналізу уроку, бланк оцінки уроку).uk_UA
dc.description.abstract(en) The article deals with the problem of teaching students to analyse lessons of English. Some aids for teaching are given (the scheme of general analysis, peer appraisal form).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки (мовознавство);-
dc.subjectаналіз/самоаналіз урокуuk_UA
dc.subjectсхема загального аналізу урокуuk_UA
dc.subjectбланк оцінки урокуuk_UA
dc.subjectanalysis/self analysis of the lessonuk_UA
dc.subjectthe scheme of general analysisuk_UA
dc.subjectpeer appraisal formuk_UA
dc.titleАналіз уроку як передумова формування особистості сучасного вчителя іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.