Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодопригора, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-09-15T08:08:09Z-
dc.date.available2016-09-15T08:08:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПодопригора Н. В. Поліпарадигмальність як методологічна система координат до осмислення трансформації поглядів на навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах / Наталія Володимирівна Подопригора // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, ч 1. – C. 188-192.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1706-
dc.description.abstract(uk) В статті представлені результати дослідження трансформації поглядів на навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах з позицій поліпарадигмальної методологічної системи координат, починаючи з середини 50-х років минулого століття. Результати дослідження представлені у вигляді відповідної періодизації еволюції дидактичних підходів від формально-логічного до компетентнісного.uk_UA
dc.description.abstract(en) In the articles the presented results of research of transformation of looks are to the studies of mathematical methods of physics in pedagogical universities from positions of preparadigmatic of the methodological system of co-ordinates, beginning from middle of 50th of the last century. Research results are presented as a division into periods of evolution of didactic approaches, from formal-logical to competency-based approach. By didactic basis on its forming integrative going near educating which is foresee the complex use was select: to fundamentalization, the interdisciplinary integration, a context orientation of teaching, informative approach, competency-based approach, in leading direction of the last.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье представлены результаты исследования трансформации взглядов на обучение математическим методам физики в педагогических университетах с точки зрения полипарадигмальной методологической системы координат, начиная с середины 50-х годов прошлого столетия. Результаты исследования представлены как периодизация эволюции дидактических подходов, от формально-логического к компетентностному.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectматематичні методи фізикиuk_UA
dc.subjectтеоретична фізикаuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель фізикиuk_UA
dc.subjectполіпарадигмльністьuk_UA
dc.subjectінтегрований підхідuk_UA
dc.subjectматематические методы физикиuk_UA
dc.subjectтеоретическая физикаuk_UA
dc.subjectбудущий учитель физикиuk_UA
dc.subjectполипарадигмаuk_UA
dc.subjectинтегрированный подходuk_UA
dc.subjectmathematical methods of physicsuk_UA
dc.subjecttheoretical physicsuk_UA
dc.subjectfuture teacher of physicsuk_UA
dc.subjectpolyparadigmuk_UA
dc.subjectintegrated approachuk_UA
dc.titleПоліпарадигмальність як методологічна система координат до осмислення трансформації поглядів на навчання математичних методів фізики у педагогічних університетахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.