Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1689
Назва: | Методика формування експериментаторської компетентності у майбутніх учителів технологій |
Інші назви: | Методика формирования экспериментаторской компетентности у будущих учителей технологий |
Автори: | Садовий, Микола Ілліч Садовой, Николай Ильич |
Ключові слова: | експериментаторська компетентність підготовка вчителів технологій лабораторний практикум лабораторный практикум компетентнісний підхід компетентностный поход экспериментаторская компетентность подготовка учителей технологий |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Садовий М. І. Методика формування експериментаторської компетентності у майбутніх учителів технологій / Микола Ілліч Садовий // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, ч 4. – C. 3-10. |
Серія/номер: | Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти; |
Короткий огляд (реферат): | (uk) Зміст навчальних предметів, що відносяться до освітньої галузі «Технології», має чітко виражену прикладну спрямованість і реалізуються переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації занять, тому формування експериментаторських компетентностей у майбутніх учителів технологій ми пропонуємо розпочинати з першого курсу навчання у педагогічному вищому навчальному закладі під час вивчення, зокрема, курсу загальної фізики. Для цього нами запропонована методика формування експериментаторських компетентностей у майбутніх учителів технологій. При цьому формуються проектно-технологічні та інформаційно-комунікаційні компетентності, які є базовими у підготовці майбутніх учителів технологій. Використання таких досліджень є досить ефективним у частині формування експериментаторської компетентності, яка спрямована на використання здобутих знань. Адже, виконуючи за запропонованою методикою лабораторні роботи у суб’єктів навчання забезпечується формування сучасного і грамотного коригування життєвих уявлень, накопичується безцінний життєвий досвід. (ru) Содержание учебных предметов, которые относятся к образовательной отрасли «Технологии» имеет четко выраженную прикладную направленность и реализуется преимущественно путем применения практических методов и форм организации занятий, потому формирование экспериментаторских компетентностей у будущих учителей технологий мы предлагаем начинать с первого курса обучения в педагогическом высшем учебном заведении во время изучения, в частности, курса общей физики. Для этого нами предложена методика формирования экспериментаторских компетентностей у будущих учителей технологий. При этом формируются проектно-технологические и информационно-коммуникационные компетентности, которые являются базовыми в подготовке будущих учителей технологий. Использование таких исследований является достаточно эффективным в части формирования экспериментаторской компетентности, которая направлена на использование добытых знаний. Ведь, выполняя по предложенной методике лабораторные работы у субъектов обучения обеспечивается формирование современной и грамотной корректировки жизненных представлений, накапливается бесценный жизненный опыт. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1689 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика формування експериментаторської компетентності у майбутніх учителів технологій.pdf | 184,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.