Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадовий, Микола Ілліч-
dc.contributor.authorСадовой, Николай Ильич-
dc.date.accessioned2016-09-14T09:56:39Z-
dc.date.available2016-09-14T09:56:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСадовий М. І. Методика формування експериментаторської компетентності у майбутніх учителів технологій / Микола Ілліч Садовий // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, ч 4. – C. 3-10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1689-
dc.description.abstract(uk) Зміст навчальних предметів, що відносяться до освітньої галузі «Технології», має чітко виражену прикладну спрямованість і реалізуються переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації занять, тому формування експериментаторських компетентностей у майбутніх учителів технологій ми пропонуємо розпочинати з першого курсу навчання у педагогічному вищому навчальному закладі під час вивчення, зокрема, курсу загальної фізики. Для цього нами запропонована методика формування експериментаторських компетентностей у майбутніх учителів технологій. При цьому формуються проектно-технологічні та інформаційно-комунікаційні компетентності, які є базовими у підготовці майбутніх учителів технологій. Використання таких досліджень є досить ефективним у частині формування експериментаторської компетентності, яка спрямована на використання здобутих знань. Адже, виконуючи за запропонованою методикою лабораторні роботи у суб’єктів навчання забезпечується формування сучасного і грамотного коригування життєвих уявлень, накопичується безцінний життєвий досвід.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Содержание учебных предметов, которые относятся к образовательной отрасли «Технологии» имеет четко выраженную прикладную направленность и реализуется преимущественно путем применения практических методов и форм организации занятий, потому формирование экспериментаторских компетентностей у будущих учителей технологий мы предлагаем начинать с первого курса обучения в педагогическом высшем учебном заведении во время изучения, в частности, курса общей физики. Для этого нами предложена методика формирования экспериментаторских компетентностей у будущих учителей технологий. При этом формируются проектно-технологические и информационно-коммуникационные компетентности, которые являются базовыми в подготовке будущих учителей технологий. Использование таких исследований является достаточно эффективным в части формирования экспериментаторской компетентности, которая направлена на использование добытых знаний. Ведь, выполняя по предложенной методике лабораторные работы у субъектов обучения обеспечивается формирование современной и грамотной корректировки жизненных представлений, накапливается бесценный жизненный опыт.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectекспериментаторська компетентністьuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителів технологійuk_UA
dc.subjectлабораторний практикумuk_UA
dc.subjectлабораторный практикумuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентностный походuk_UA
dc.subjectэкспериментаторская компетентностьuk_UA
dc.subjectподготовка учителей технологийuk_UA
dc.titleМетодика формування експериментаторської компетентності у майбутніх учителів технологійuk_UA
dc.title.alternativeМетодика формирования экспериментаторской компетентности у будущих учителей технологийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.