Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1631
Назва: The use of hermeneutics in the process of musical and interpretive activity as a factor of formation of professional tolerance
Автори: Stukalenko, Zoya Mykhailivna
Стукаленко, Зоя Михайлівна
Ключові слова: толерантність
професійна толерантність
майбутній учитель музичного мистецтва
герменевтика
герменевтичні уміння
інтерпретація
толерантность
профессиональная толерантность
будущий учитель музыкального искусства
герменевтические умения
интерпретация
tolerance
professional tolerance
prospective musical art teacher
hermeneutics
hermeneutical skills
interpretation
Дата публікації: 2016
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Stukalenko Z. M. The use of hermeneutics in the process of musical and interpretive activity as a factor of formation of professional tolerance / Zoya Mykhailivna Stukalenko // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016 - Вип. 143. - С. 200-204.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглянуто проблему формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті застосування герменевтики. Висвітлено особливості застосування герменевтичних умінь у процесі музично-інтерпретаційної діяльності. Розкрито сутність музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва як основи для його професійного саморозвитку, що є чинником для формування професійної толерантності студентів.
(ru) В статье автор рассматривает проблему формирования профессиональной толерантности будущего учителя музыкального искусства в контексте применения герменевтики. Освещены особенности применения герменевтических умений в процессе музыкально-интерпретационной деятельности. Раскрыта сущность музыкально-исполнительской подготовки будущего учителя музыкального искусства как основы для его профессионального саморазвития, что является стимулом для формирования профессиональной толерантности студентов.
(en) The problem of formation of professional tolerance of prospective musical art teachers in the context of the application of hermeneutics has been observed in the article. The problem of the hermeneutic approach in the field of music pedagogy has been explored by such scientists as: M. Kahan, O. Katrych, O.Kotlyarevska, D. Lisun, O. Lyashenko, V. Medushevskyi, V. Moskalenko, O. Oleksyuk, I. Poluboyarynova, O. Plotnytska, T. Reyzenkind, I. Sulyma, N. Chernyavska, O. Shcholokova. The features of the application of hermeneutical skills in the process of music-interpretive activities have been highlighted. Attention is focused on the analysis of works interpretation of school songs repertoire, where it is appropriate to use comparative analysis of works of art. The essence of music-performing training of prospective musical art teachers as a basis for their professional development, which is a factor for the formation of professional tolerance of students, has been shown. Therefore, the experience allows use hermeneutical skills to solve the problem of understanding of musical works, intensify attention, self-control and incentive tolerance forming of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1631
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.