Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStukalenko, Zoya Mykhailivna-
dc.contributor.authorСтукаленко, Зоя Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-07-14T09:55:16Z-
dc.date.available2016-07-14T09:55:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationStukalenko Z. M. The use of hermeneutics in the process of musical and interpretive activity as a factor of formation of professional tolerance / Zoya Mykhailivna Stukalenko // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016 - Вип. 143. - С. 200-204.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1631-
dc.description.abstract(uk) У статті розглянуто проблему формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті застосування герменевтики. Висвітлено особливості застосування герменевтичних умінь у процесі музично-інтерпретаційної діяльності. Розкрито сутність музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва як основи для його професійного саморозвитку, що є чинником для формування професійної толерантності студентів.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье автор рассматривает проблему формирования профессиональной толерантности будущего учителя музыкального искусства в контексте применения герменевтики. Освещены особенности применения герменевтических умений в процессе музыкально-интерпретационной деятельности. Раскрыта сущность музыкально-исполнительской подготовки будущего учителя музыкального искусства как основы для его профессионального саморазвития, что является стимулом для формирования профессиональной толерантности студентов.uk_UA
dc.description.abstract(en) The problem of formation of professional tolerance of prospective musical art teachers in the context of the application of hermeneutics has been observed in the article. The problem of the hermeneutic approach in the field of music pedagogy has been explored by such scientists as: M. Kahan, O. Katrych, O.Kotlyarevska, D. Lisun, O. Lyashenko, V. Medushevskyi, V. Moskalenko, O. Oleksyuk, I. Poluboyarynova, O. Plotnytska, T. Reyzenkind, I. Sulyma, N. Chernyavska, O. Shcholokova. The features of the application of hermeneutical skills in the process of music-interpretive activities have been highlighted. Attention is focused on the analysis of works interpretation of school songs repertoire, where it is appropriate to use comparative analysis of works of art. The essence of music-performing training of prospective musical art teachers as a basis for their professional development, which is a factor for the formation of professional tolerance of students, has been shown. Therefore, the experience allows use hermeneutical skills to solve the problem of understanding of musical works, intensify attention, self-control and incentive tolerance forming of students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна толерантністьuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectгерменевтикаuk_UA
dc.subjectгерменевтичні умінняuk_UA
dc.subjectінтерпретаціяuk_UA
dc.subjectтолерантностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная толерантностьuk_UA
dc.subjectбудущий учитель музыкального искусстваuk_UA
dc.subjectгерменевтические уменияuk_UA
dc.subjectинтерпретацияuk_UA
dc.subjecttoleranceuk_UA
dc.subjectprofessional toleranceuk_UA
dc.subjectprospective musical art teacheruk_UA
dc.subjecthermeneuticsuk_UA
dc.subjecthermeneutical skillsuk_UA
dc.subjectinterpretationuk_UA
dc.titleThe use of hermeneutics in the process of musical and interpretive activity as a factor of formation of professional toleranceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.