Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1620
Назва: Критерії сформованості ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики
Інші назви: Criteria formation of valuable orientations of the future music teachers
Автори: Свещинська, Наталя Василівна
Sveschynska, Natalia
Ключові слова: ціннісні орієнтації
майбутні вчителі музики
критерії сформованості ціннісних орієнтацій
ціннісна регуляція
фахова підготовка
музичне мистецтво
ценностные ориентации
будущие учителя музыки
сформированность ценностных ориентаций
ценностная регуляция
специальная подготовка
музыкальное искусство
values
future teachers of music
the criteria for formation of values
professional training
music
Дата публікації: 2016
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Свещинська Н. В. Критерії сформованості ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики / Наталя Василівна Свещинська // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. - Вип. 143. - С. 84-87.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.
(ru) Статья посвящена проблеме формирования ценностных ориентаций будущих учителей музыки в процессе специальной подготовки Рассмотрены критерии определения состояния сформированности ценностных ориентаций, которые соответствуют компонентной структуре определенного феномена и определения уровней их сформированости.
(en) The article is devoted to the formation of value orientations of future music teachers in the training. The criteria identify the state of formation of values, which agreed with the component structures appointed phenomenon and by their level of development. The problem of formation of value orientations of particular importance in the preparation of professionals musicians, whose personal artistic values system and its ability to generate future students largely determines the level of the younger generation. The criteria (emotional, intellectual, intellectually active, and actively and creative); piece structure and appointed phenomenon (motivational, cognitive-analytical, and value-orientation), make it possible to detect levels of value orientations of future teachers are seen as united in a single complex cognitive needs, interests and emotional experience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1620
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.