Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвещинська, Наталя Василівна-
dc.contributor.authorSveschynska, Natalia-
dc.date.accessioned2016-07-14T09:46:17Z-
dc.date.available2016-07-14T09:46:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСвещинська Н. В. Критерії сформованості ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики / Наталя Василівна Свещинська // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. - Вип. 143. - С. 84-87.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1620-
dc.description.abstract(uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Статья посвящена проблеме формирования ценностных ориентаций будущих учителей музыки в процессе специальной подготовки Рассмотрены критерии определения состояния сформированности ценностных ориентаций, которые соответствуют компонентной структуре определенного феномена и определения уровней их сформированости.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article is devoted to the formation of value orientations of future music teachers in the training. The criteria identify the state of formation of values, which agreed with the component structures appointed phenomenon and by their level of development. The problem of formation of value orientations of particular importance in the preparation of professionals musicians, whose personal artistic values system and its ability to generate future students largely determines the level of the younger generation. The criteria (emotional, intellectual, intellectually active, and actively and creative); piece structure and appointed phenomenon (motivational, cognitive-analytical, and value-orientation), make it possible to detect levels of value orientations of future teachers are seen as united in a single complex cognitive needs, interests and emotional experience.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі музикиuk_UA
dc.subjectкритерії сформованості ціннісних орієнтаційuk_UA
dc.subjectціннісна регуляціяuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectценностные ориентацииuk_UA
dc.subjectбудущие учителя музыкиuk_UA
dc.subjectсформированность ценностных ориентацийuk_UA
dc.subjectценностная регуляцияuk_UA
dc.subjectспециальная подготовкаuk_UA
dc.subjectмузыкальное искусствоuk_UA
dc.subjectvaluesuk_UA
dc.subjectfuture teachers of musicuk_UA
dc.subjectthe criteria for formation of valuesuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectmusicuk_UA
dc.titleКритерії сформованості ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музикиuk_UA
dc.title.alternativeCriteria formation of valuable orientations of the future music teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.