Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1616
Назва: | Особливості створення дистанційного курсу «Основи виробництва» як складової змішаного навчання в технологічній підготовці студентів |
Інші назви: | Особенности создания дистанционного курса «Основы производства» как составляющей смешанного обучения в технологической подготовке студентов |
Автори: | Рябець, Сергій Іванович Рябець, Сергей Иванович |
Ключові слова: | дистанційний курс освітній контент освітній ресурс діяльність змішане навчання інформаційні технології самостійна робота дистанционный курс образовательный контент образовательный ресурс деятельность смешанное обучение информационные технологии самостоятельная работа |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Рябець С. І. Особливості створення дистанційного курсу «Основи виробництва» як складової змішаного навчання в технологічній підготовці студентів / Сергій Іванович Рябець // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 3. – С. 165-169. |
Серія/номер: | Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти; |
Короткий огляд (реферат): | (uk) Стаття присвячена особливостям створення дистанційних курсів в програмованому навчальному середовищі Мооdle. На прикладі побудови електронного курсу «Основи виробництва» автор демонструє варіанти структури предмету в цілому та наповнення освітнього контенту дисципліни за тематичним форматом. На конкретних прикладах показано типове наповнення ресурсами та різновидами навчальної діяльності такими як веб-посилання, книга, сторінка, файл та завдання, семінари, тести, уроки, форуми, чати тощо відповідно. Застосування дистанційних курсів дозволить підняти самостійну роботу студентів на новий якісний рівень. Наголошується, що застосування змішаного навчання – поєднання традиційних форм і методів очного викладання та дистанційних електронних курсів дозволяє активізувати навчальну діяльність і викладача, і студента. (ru) Статья посвящена особенностям создания дистанционных курсов в программированной учебной среде Мооdle. На примере построения электронного курса «Основы производства» автор демонстрирует варианты структуры предмета в целом и наполнения образовательным контентом дисциплины по тематическому формату. На конкретных примерах показано типовое наполнение ресурсами и разными видами учебной деятельности такими как веб-ссылка, книга, страница, файл и задание, семинары, тесты, уроки, форумы, чаты и т. п. соответственно. Применение дистанционных курсов позволит поднять самостоятельную работу студентов на новый качественный уровень. Обращается внимание, что использование смешанного обучения – сочетание традиционных форм и методов очного преподавания и дистанционных электронных курсов позволяет активизировать учебную деятельность и преподавателя, и студента. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1616 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості створення дистанційного курсу «Основи виробництва» як складової змішаного навчання в технологічній підготовці студентів.pdf | 1,48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.