Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябець, Сергій Іванович-
dc.contributor.authorРябець, Сергей Иванович-
dc.date.accessioned2016-07-14T09:42:38Z-
dc.date.available2016-07-14T09:42:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРябець С. І. Особливості створення дистанційного курсу «Основи виробництва» як складової змішаного навчання в технологічній підготовці студентів / Сергій Іванович Рябець // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 3. – С. 165-169.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1616-
dc.description.abstract(uk) Стаття присвячена особливостям створення дистанційних курсів в програмованому навчальному середовищі Мооdle. На прикладі побудови електронного курсу «Основи виробництва» автор демонструє варіанти структури предмету в цілому та наповнення освітнього контенту дисципліни за тематичним форматом. На конкретних прикладах показано типове наповнення ресурсами та різновидами навчальної діяльності такими як веб-посилання, книга, сторінка, файл та завдання, семінари, тести, уроки, форуми, чати тощо відповідно. Застосування дистанційних курсів дозволить підняти самостійну роботу студентів на новий якісний рівень. Наголошується, що застосування змішаного навчання – поєднання традиційних форм і методів очного викладання та дистанційних електронних курсів дозволяє активізувати навчальну діяльність і викладача, і студента.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Статья посвящена особенностям создания дистанционных курсов в программированной учебной среде Мооdle. На примере построения электронного курса «Основы производства» автор демонстрирует варианты структуры предмета в целом и наполнения образовательным контентом дисциплины по тематическому формату. На конкретных примерах показано типовое наполнение ресурсами и разными видами учебной деятельности такими как веб-ссылка, книга, страница, файл и задание, семинары, тесты, уроки, форумы, чаты и т. п. соответственно. Применение дистанционных курсов позволит поднять самостоятельную работу студентов на новый качественный уровень. Обращается внимание, что использование смешанного обучения – сочетание традиционных форм и методов очного преподавания и дистанционных электронных курсов позволяет активизировать учебную деятельность и преподавателя, и студента.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectдистанційний курсuk_UA
dc.subjectосвітній контентuk_UA
dc.subjectосвітній ресурсuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectдистанционный курсuk_UA
dc.subjectобразовательный контентuk_UA
dc.subjectобразовательный ресурсuk_UA
dc.subjectдеятельностьuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA
dc.titleОсобливості створення дистанційного курсу «Основи виробництва» як складової змішаного навчання в технологічній підготовці студентівuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности создания дистанционного курса «Основы производства» как составляющей смешанного обучения в технологической подготовке студентовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.