Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1550
Назва: | Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії |
Автори: | Спінул, Ігор Васильович |
Ключові слова: | професійна компетентність майбутнього вчителя хореографії професійна компетентність компетенції компетентність |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Спінул І. В. Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії / Ігор Васильович Спінул // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 271-278. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | (uk) У статті розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. На основі аналізу праць науковців з проблем компетентнісної освіти автор робить спробу визначити структурні компоненти досліджуваного поняття. (ru) В статье рассмотрены теоретические аспекты понимания сущности профессиональной компетентности будущего учителя хореографии. На основе анализа трудов ученых по проблемам компетентностного образования автор делает попытку определить структурные компоненты исследуемого понятия. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1550 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри мистецької освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії.pdf | 5,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.