Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпінул, Ігор Васильович-
dc.date.accessioned2016-06-22T11:05:23Z-
dc.date.available2016-06-22T11:05:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСпінул І. В. Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії / Ігор Васильович Спінул // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 271-278.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1550-
dc.description.abstract(uk) У статті розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. На основі аналізу праць науковців з проблем компетентнісної освіти автор робить спробу визначити структурні компоненти досліджуваного поняття.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассмотрены теоретические аспекты понимания сущности профессиональной компетентности будущего учителя хореографии. На основе анализа трудов ученых по проблемам компетентностного образования автор делает попытку определить структурные компоненты исследуемого понятия.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна компетентність майбутнього вчителя хореографіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.titleТеоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.