Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1550
Title: Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії
Authors: Спінул, Ігор Васильович
Keywords: професійна компетентність майбутнього вчителя хореографії
професійна компетентність
компетенції
компетентність
Issue Date: 2011
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Спінул І. В. Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії / Ігор Васильович Спінул // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 271-278.
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: (uk) У статті розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. На основі аналізу праць науковців з проблем компетентнісної освіти автор робить спробу визначити структурні компоненти досліджуваного поняття.
(ru) В статье рассмотрены теоретические аспекты понимания сущности профессиональной компетентности будущего учителя хореографии. На основе анализа трудов ученых по проблемам компетентностного образования автор делает попытку определить структурные компоненты исследуемого понятия.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1550
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри образотворчого мистецтва та дизайну



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.