Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1550
Title: | Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії |
Authors: | Спінул, Ігор Васильович |
Keywords: | професійна компетентність майбутнього вчителя хореографії професійна компетентність компетенції компетентність |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Спінул І. В. Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії / Ігор Васильович Спінул // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 271-278. |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | (uk) У статті розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. На основі аналізу праць науковців з проблем компетентнісної освіти автор робить спробу визначити структурні компоненти досліджуваного поняття. (ru) В статье рассмотрены теоретические аспекты понимания сущности профессиональной компетентности будущего учителя хореографии. На основе анализа трудов ученых по проблемам компетентностного образования автор делает попытку определить структурные компоненты исследуемого понятия. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1550 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри образотворчого мистецтва та дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії.pdf | 5,64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.