Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1550
Назва: Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії
Автори: Спінул, Ігор Васильович
Ключові слова: професійна компетентність майбутнього вчителя хореографії
професійна компетентність
компетенції
компетентність
Дата публікації: 2011
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Спінул І. В. Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії / Ігор Васильович Спінул // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 271-278.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. На основі аналізу праць науковців з проблем компетентнісної освіти автор робить спробу визначити структурні компоненти досліджуваного поняття.
(ru) В статье рассмотрены теоретические аспекты понимания сущности профессиональной компетентности будущего учителя хореографии. На основе анализа трудов ученых по проблемам компетентностного образования автор делает попытку определить структурные компоненты исследуемого понятия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1550
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.