Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1523
Назва: | Компетентнісний підхід як нова методологія освіти в умовах Болонського процесу |
Автори: | Кравцов, Віталій Олександрович |
Ключові слова: | Болонський процес компетентнісний підхід компетентність |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Кравцов В. О. Компетентнісний підхід як нова методологія освіти в умовах Болонського процесу / Віталій Олександрович Кравцов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 97. – С. 146-150. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | (uk) У статті автор на основі узагальнення вимог та положень Болонського процесу робить спробу визначити зміст та теоретичні засади запровадження компетентнісного підходу у вищій освіті. (ru) В статье автор на основе обобщения требований и положений Болонского процесса определяет содержание и теоретические основы внедрения компетентностного подхода в системе высшего образования. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1523 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Компетентнісний підхід як нова методологія освіти в умовах Болонського процесу.pdf | 3,45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.