Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1523
Назва: Компетентнісний підхід як нова методологія освіти в умовах Болонського процесу
Автори: Кравцов, Віталій Олександрович
Ключові слова: Болонський процес
компетентнісний підхід
компетентність
Дата публікації: 2011
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Кравцов В. О. Компетентнісний підхід як нова методологія освіти в умовах Болонського процесу / Віталій Олександрович Кравцов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 97. – С. 146-150.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті автор на основі узагальнення вимог та положень Болонського процесу робить спробу визначити зміст та теоретичні засади запровадження компетентнісного підходу у вищій освіті.
(ru) В статье автор на основе обобщения требований и положений Болонского процесса определяет содержание и теоретические основы внедрения компетентностного подхода в системе высшего образования.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1523
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.