Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1474
Назва: Критерії сформованості музично-інтерпретаційних умінь майбутнього вчителя музики
Автори: Горбенко, Олена Борисівна
Ключові слова: майбутній учитель музики
музично-інтерпретаційні уміння
художня інтерпретація
музично-інструментальна підготовка
Дата публікації: 2012
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Горбенко О. Б. Критерії сформованості музично-інтерпретаційних умінь майбутнього вчителя музики / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 103. – С. 100-106.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розкривається значення музично-інструментальної підготовки у професійній діяльності вчителя музики, виявляються особливості процесу художньої інтерпретації, визначаються критерії сформованості музично-інтерпретаційних умінь майбутніх фахівців.
(ru) В статье раскрывается значение музыкально-инструментальной подготовки учителя музыки, выявляются особенности процесса художественной интерпретации, определяются критерии сформированности музыкально-интерпретационных умений будущих специалистов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1474
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.