Критерії сформованості музично-інтерпретаційних умінь майбутнього вчителя музики

Abstract
(uk) У статті розкривається значення музично-інструментальної підготовки у професійній діяльності вчителя музики, виявляються особливості процесу художньої інтерпретації, визначаються критерії сформованості музично-інтерпретаційних умінь майбутніх фахівців.
(ru) В статье раскрывается значение музыкально-инструментальной подготовки учителя музыки, выявляются особенности процесса художественной интерпретации, определяются критерии сформированности музыкально-интерпретационных умений будущих специалистов.
Description
Keywords
майбутній учитель музики, музично-інтерпретаційні уміння, художня інтерпретація, музично-інструментальна підготовка
Citation
Горбенко О. Б. Критерії сформованості музично-інтерпретаційних умінь майбутнього вчителя музики / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 103. – С. 100-106.