Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1458
Title: Методичні особливості та педагогічні можливості технології «рівний – рівному» в організації підвищення екологічної компетентності молоді
Authors: Найдьонова, Галина Георгіївна
Keywords: волонтер
просвітництво
особистісно орієнтовані технології
технологія
сталий розвиток
компетентність
Issue Date: 2012
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Найдьонова Г. Г. Методичні особливості та педагогічні можливості технології «рівний – рівному» в організації підвищення екологічної компетентності молоді / Галина Георгіївна Найдьонова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 103. – С. 199-205.
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: (uk) Стаття розкриває педагогічні особливості використання технології «рівний-рівному» у формуванні екологічної компетентності молоді; загальні принципи реалізації цієї технології; соціально-педагогічні умови успішного здійснення процесу формування екологічної компетентності за технологією «рівний-рівному». (ru) Статья раскрывает педагогические особенности использования технологии «равный-равному» при формировании экологической компетентности молодёжи; общие принципы реализации данной технологии; социально-педагогические условия успешного прохождения процесса формирования экологической компетентности на основе технологии «равный-равному».
(ru) Статья раскрывает педагогические особенности использования технологии «равный-равному» при формировании экологической компетентности молодёжи; общие принципы реализации данной технологии; социально-педагогические условия успешного прохождения процесса формирования экологической компетентности на основе технологии «равный-равному».
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1458
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.