Методичні особливості та педагогічні можливості технології «рівний – рівному» в організації підвищення екологічної компетентності молоді
No Thumbnail Available
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КДПУ ім. В. Винниченка
Abstract
(uk) Стаття розкриває педагогічні особливості використання технології «рівний-рівному» у формуванні екологічної компетентності молоді; загальні принципи реалізації цієї технології; соціально-педагогічні умови успішного здійснення процесу формування екологічної компетентності за технологією «рівний-рівному».
(ru) Статья раскрывает педагогические особенности использования технологии «равный-равному» при формировании экологической компетентности молодёжи; общие принципы реализации данной технологии; социально-педагогические условия успешного прохождения процесса формирования экологической компетентности на основе технологии «равный-равному».
(ru) Статья раскрывает педагогические особенности использования технологии «равный-равному» при формировании экологической компетентности молодёжи; общие принципы реализации данной технологии; социально-педагогические условия успешного прохождения процесса формирования экологической компетентности на основе технологии «равный-равному».
(ru) Статья раскрывает педагогические особенности использования технологии «равный-равному» при формировании экологической компетентности молодёжи; общие принципы реализации данной технологии; социально-педагогические условия успешного прохождения процесса формирования экологической компетентности на основе технологии «равный-равному».
Description
Keywords
волонтер, просвітництво, особистісно орієнтовані технології, технологія, сталий розвиток, компетентність
Citation
Найдьонова Г. Г. Методичні особливості та педагогічні можливості технології «рівний – рівному» в організації підвищення екологічної компетентності молоді / Галина Георгіївна Найдьонова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 103. – С. 199-205.