Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1071
Назва: Вокально-хорова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті інтегрованого підходу
Автори: Назаренко, Марина Павлівна
Ключові слова: фахова підготовка майбутніх учителів музики
інтегрований підхід
міжпредметні зв’язки
вокально-хорові дисципліни
специальная подготовка будущих учителей музыки
интеграционный подход
межпредметные связи
вокально-хоровые дисциплины
professional preparing of future music teachers
integrative approach
intersubject connections
Дата публікації: 2014
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Назаренко М. П. Вокально-хорова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті інтегрованого підходу / Марина Павлівна Назаренко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 230-237.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті досліджено теоретичні основи інтегративного підходу до організації вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на мистецькому факультеті педагогічного університету.
(ru) В статье исследованы теоретические основы интеграционного подхода к организации вокально-хоровой подготовки будущих учителей музыки на факультете искусств педагогического университета.
(en) In the article it was researched the theoretic principles of the united approach towards the organization of musical study that deals with the future teaches of music at the Art Department of the Pedagogical University. Іt determines the peculiarities of professional preparing of future music teachers in modern high educational institutions. Also it reveales theoretical basis of usage of intersubject connections of vocal and choral disciplines in preparing future teachers of music. The author has specified the criteria, results and levels of professional readiness of future music teachers. The pedagogical conditions of the usage of preparing future teachers of music are scientifically given proof of. Тhese conditions have influenced optimization of educational process, multiple-aspect provision, systematization and generalization of students’ knowledge and skills, setting organic connection of music and pedagogic disciplines which contain practical vocal and choral preparation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1071
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.