Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, Марина Павлівна-
dc.date.accessioned2016-04-19T20:30:38Z-
dc.date.available2016-04-19T20:30:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНазаренко М. П. Вокально-хорова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті інтегрованого підходу / Марина Павлівна Назаренко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 230-237.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1071-
dc.description.abstract(uk) У статті досліджено теоретичні основи інтегративного підходу до організації вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на мистецькому факультеті педагогічного університету.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье исследованы теоретические основы интеграционного подхода к организации вокально-хоровой подготовки будущих учителей музыки на факультете искусств педагогического университета.uk_UA
dc.description.abstract(en) In the article it was researched the theoretic principles of the united approach towards the organization of musical study that deals with the future teaches of music at the Art Department of the Pedagogical University. Іt determines the peculiarities of professional preparing of future music teachers in modern high educational institutions. Also it reveales theoretical basis of usage of intersubject connections of vocal and choral disciplines in preparing future teachers of music. The author has specified the criteria, results and levels of professional readiness of future music teachers. The pedagogical conditions of the usage of preparing future teachers of music are scientifically given proof of. Тhese conditions have influenced optimization of educational process, multiple-aspect provision, systematization and generalization of students’ knowledge and skills, setting organic connection of music and pedagogic disciplines which contain practical vocal and choral preparation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectфахова підготовка майбутніх учителів музикиuk_UA
dc.subjectінтегрований підхідuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectвокально-хорові дисципліниuk_UA
dc.subjectспециальная подготовка будущих учителей музыкиuk_UA
dc.subjectинтеграционный подходuk_UA
dc.subjectмежпредметные связиuk_UA
dc.subjectвокально-хоровые дисциплиныuk_UA
dc.subjectprofessional preparing of future music teachersuk_UA
dc.subjectintegrative approachuk_UA
dc.subjectintersubject connectionsuk_UA
dc.titleВокально-хорова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті інтегрованого підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.