Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/948
Title: Особливості інформаційної підготовки вчителів трудового навчання до роботи в загальноосвітніх школах
Authors: Гринь, Денис Васильович
Keywords: проблеми методики технологічної освіти
сучасний вчитель
професійна компетентність
творчі здібності
дослідницькі здібності
духовно-моральний потенціал
конкурентоздатність
ерудованість
безперервна освіта
профорієнтація
інформаційні технології
вчитель трудового навчання
комп’ютерні програми
Issue Date: 2014
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Гринь Д. В. Особливості інформаційної підготовки вчителів трудового навчання до роботи в загальноосвітніх школах / Денис Васильович Гринь // Наукові записки КДПУ. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 5, ч. 2. – С. 198-202.
Series/Report no.: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;
Abstract: (UA) В статті проаналізовані проблема підготовки вчителів трудового навчання до педагогічно – профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх школах на основі потреб та вимог сучасного суспільства. Визначенні певні засади та підходи до вирішення цього питання. Наголошено на складовій в підготовці учнів - ролі профорієнтаційної роботи з учнями для подальшого трудового або учбового орієнтування їх в суспільстві.
(EN) The article analyzes one of the problems of teacher training technologies, pedagogical -career guidance in secondary schools based on the needs and requirements of modern society. Identified certain principles and approaches to address this issue. Component observed in the preparation of students - career-oriented place to work with students for future employment or educational orientation in society.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/948
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.