Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/946
Title: Класифікація моделей в педагогічних дослідженнях
Authors: Єжова, Ольга Володимирівна
Keywords: моделювання в професійній освіті
швейне виробництво
навчально-виховний процес
професійно-технічні навчальні заклади
Issue Date: 2014
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Єжова О. В. Класифікація моделей в педагогічних дослідженнях / Ольга Володимирівна Єжова // Наукові записки КДПУ. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 5, ч. 2. – С. 202-207.
Series/Report no.: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;
Abstract: (UA) Стаття присвячена розвитку моделювання в професійній освіті. В результаті аналізу літератури з розроблення педагогічних моделей, а також з кібернетики та системних досліджень, розроблена класифікація педагогічних моделей. Відзначено, що прогностичні моделі дозволяють готувати фахівців, здатних виконувати професійні завдання на високому рівні не лише в сучасних, а й прогнозованих умовах діяльності.
(EN) The article is devoted to the development of modeling in vocational education. An analysis of the literature on developing pedagogical models, and on cybernetics and systems research, the classification of pedagogical models is created. It is noted that prognostic models allow train specialists capable perform professional tasks at high level not only today, but forecasted operating conditions.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/946
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.