Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-03-24T08:54:46Z-
dc.date.available2016-03-24T08:54:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБогомаз-Назарова С. М. Формування дослідницьких інтеграційних умінь у майбутніх учителів фізики / Сніжана Миколаївна Богомаз-Назарова // Наукові записки КДПУ. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 5, ч. 2. – С. 189-193.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/944-
dc.description.abstract(UA)У даній статті лабораторні заняття розглядаються як засіб формування дослідницьких міжпредметних умінь у майбутніх вчителів фізики та здійснення їх професійної підготовки.uk_UA
dc.description.abstract(EN) This article discusses laboratory classes as a form of interdisciplinary research skills of future teachers of physics and exercise their professional training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectлабораторні заняттяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectзагальна фізикаuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectоснови охорони праціuk_UA
dc.subjectтехніка безпекиuk_UA
dc.titleФормування дослідницьких інтеграційних умінь у майбутніх учителів фізикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.