Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/936
Title: | Методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів з безпеки життєдіяльності |
Authors: | Царенко, Ірина Леонтіївна |
Keywords: | дидактика вищої школи принцип фундаментальності принцип бінарності принцип провідної ідеї принцип безперервності |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Царенко І. Л. Методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів з безпеки життєдіяльності / Ірина Леонтіївна Царенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 5, ч. 2. – С. 221-224. |
Series/Report no.: | Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти; |
Abstract: | (UA) У статті проаналізовано дидактичний потенціал міжпредметних зв’язків для
професійної спрямованості навчання майбутніх вчителів. Розглянуто концепцію професійно-педагогічної спрямованості навчання, зокрема її принципів -фундаментальності, бінарності, провідної ідеї та безперервності. (EN) The article analyzes the didactic potential of interdisciplinary connections for professional orientation of training of future teachers. We consider the concept of professional and pedagogical orientation, in particular its fundamental, binary, leading ideas and continuity principles. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/936 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів з безпеки життєдіяльності pdf.pdf | 79,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.