Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/895
Title: | Задачі заочної фізико-математичної школи |
Authors: | Вдовенко, Вікторія Віталіївна Сальник, Ірина Володимирівна Шевченко, Наталія Григорівна |
Keywords: | показникові та логарифмічні рівняння і нерівності атомне ядро алгебраїчні рівняння математика рівняння та нерівності з модулямискладання рівнянь тригонометрія ірраціональні рівняння фізика атома світлові кванти квантова фізика оптика коливання та хвилі електромагнітна індукція електродинаміка молекулярна фізика та термодинаміка закони збереження динаміка кінематика механіка фізика стереометрія планіметрія початки математичного аналізу елементарні функції |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Вдовенко В. В. Задачі заочної фізико-математичної школи : навч.-метод. посіб. / Вікторія Віталіївна Вдовенко, Ірина Володимирівна Сальник, Наталія Григорівна Шевченко. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – 88 с. |
Abstract: | У посібнику на основі узагальнення досвіду роботи заочної фізико-математичної школи Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка подано методику й аналіз розв’язування основних типів завдань з математики й фізики. Він покликаний допомогти старшокласникам і абітурієнтам у стислі терміни систематизувати свої знання, удосконалити навички, застерегти від можливих помилок, а отже краще підготуватися до незалежного тестування з математики й фізики. Посібник буде корисним випускникам загальноосвітніх шкіл, а також учителям та студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/895 |
Appears in Collections: | Навчальні видання каф-ри математики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Задачі заочної фізико-математичної школи.pdf | 1,6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.