Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодопригора, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-02-26T08:32:21Z-
dc.date.available2016-02-26T08:32:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПодопригора Н. В. Чинники формування експериментального досвіду учнів основної школи в процесі вивчення електродинаміки / Наталія Володимирівна Подопригора // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 2 – С. 100-106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/884-
dc.description.abstract(UA) Порушується проблема створення умов для формування в учнів досвіду експериментування в процесі виконання фронтальних лабораторних робіт з електродинаміки. Наведені зразки саморобних модулів-блоків для впровадження блочно-функціонального принципу під час вивчення електродинаміки в основній і старшій школі.uk_UA
dc.description.abstract(EN) Raises the problem of the creation of conditions for the formation of students ' experience of experimentation in the process of execution of the frontals laboratory of electrodynamics. The samples of improvised modules-blocks for the implementation of the blocks-functional principle while studying the electrodynamics in the core and the senior school.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectмодулі-блокиuk_UA
dc.subjectелектродинамікаuk_UA
dc.titleЧинники формування експериментального досвіду учнів основної школи в процесі вивчення електродинамікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.