Про методологію використання теорії вирішення винахідницьких завдань з фізики у школі

Abstract
(UA) У статті розглянуті актуальні проблеми відшукання нових методів та способів активізації розумової діяльності учнів та студентів, підвищення мотивації до навчання фізики, запропоновано залучити до цього теорію розв’язання винахідницьких завдань.
(EN) In the articles considered issues of the day of searching for of new methods and methods of activation of intellection of students and students, increase of motivation are to the studies of physics, it is suggested to bring over the theory of decision of inventive tasks to it.
Description
Keywords
винахідницькі задачі, активізація пізнавальної діяльності
Citation
Трифонова О. М. Про методологію використання теорії вирішення винахідницьких завдань з фізики у школі / Олена Михайлівна Трифонова // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 1. – С. 123-129.