Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрифонова, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-02-25T12:24:31Z-
dc.date.available2016-02-25T12:24:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТрифонова О. М. Про методологію використання теорії вирішення винахідницьких завдань з фізики у школі / Олена Михайлівна Трифонова // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 1. – С. 123-129.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/874-
dc.description.abstract(UA) У статті розглянуті актуальні проблеми відшукання нових методів та способів активізації розумової діяльності учнів та студентів, підвищення мотивації до навчання фізики, запропоновано залучити до цього теорію розв’язання винахідницьких завдань.uk_UA
dc.description.abstract(EN) In the articles considered issues of the day of searching for of new methods and methods of activation of intellection of students and students, increase of motivation are to the studies of physics, it is suggested to bring over the theory of decision of inventive tasks to it.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectвинахідницькі задачіuk_UA
dc.subjectактивізація пізнавальної діяльностіuk_UA
dc.titleПро методологію використання теорії вирішення винахідницьких завдань з фізики у школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.