Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМироненко, Наталя Василівна-
dc.date.accessioned2016-02-25T12:04:44Z-
dc.date.available2016-02-25T12:04:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМироненко Н. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя технологій до формування творчо-інтелектуальних здібностей в учнів основної школи / Наталія Василівна. Мироненко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 1. – С. 75-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/865-
dc.description.abstract(UA) Обґрунтовуються потреба формування і розвитку у майбутніх учителів трудового навчання творчо-інтелектуальних здібностей, що є основою технологічної грамотності таких фахівців і розглядається як основне завдання вищих навчальних закладів, що здійснюють професійно-педагогічну їхню підготовку.uk_UA
dc.description.abstract(EN) Substantiated the need for formation and development of future teachers of labor studies the creative mental abilities that are the basis of such technological literacy specialists and is considered as the main task of higher education engaged in teaching their vocational training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectваріативна складоваuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовкаuk_UA
dc.titleОсобливості підготовки майбутнього вчителя технологій до формування творчо-інтелектуальних здібностей в учнів основної школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.