Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШульга, Ольга-
dc.contributor.authorІзюмченко, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorShulga, Olga-
dc.contributor.authorIziumchenko, Lyudmila-
dc.date.accessioned2016-02-18T08:11:50Z-
dc.date.available2016-02-18T08:11:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationShulga O. Solving competitive problems in the number theory with the view of improvement of mathematical training of students / Olga Shulga, Lyudmila Iziumchenko // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – Вип. 4, ч. 1. – С. 3-8.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/817-
dc.description.abstract(UA) У статті висвітлено аспекти теоретико-числових задач, що сприяють розвитку логічного мислення, поглибленню знань з математики і можуть бути використані для підготовки учнів до олімпіад та позакласної роботи.uk_UA
dc.description.abstract(EN) The aspects of theoretic-numerical problems that contribute to the development of logical thinking, deepening knowledge of mathematics and can be used to prepare students for competitions and extracurricular activitiesare examined in this article.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectтеоретико-числові задачіuk_UA
dc.subjectрозвиток логічного мисленняuk_UA
dc.subjectпідготовка учнів до олімпіадuk_UA
dc.subjectпоглиблення знань з математикиuk_UA
dc.subjectолімпіадні задачі з математикиuk_UA
dc.titleSolving competitive problems in the number theory with the view of improvement of mathematical training of studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.