Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/803
Назва: Трудове навчання та виховання учнів як основа профорієнтаційної роботи в умовах нової парадигми освіти
Інші назви: Employment training and education students as the basis vocational work in the new paradigm of education
Автори: Садовий, Микола Ілліч
Sadovoy, Mykola
Ключові слова: трудове виховання
трудове навчання
технології
вибір професії
Гіталов О. В.
парадигма освіти
labor education
employment training
technology
career choices
Hitalov О.
paradigm of education
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Садовий М. І. Трудове навчання та виховання учнів як основа профорієнтаційної роботи в умовах нової парадигми освіти / Микола Ілліч Садовий // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, ч. 1. – С. 16-21.
Серія/номер: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;
Короткий огляд (реферат): (UA) У статті розглядаються окремі ідеї О.В. Гіталова щодо проблеми розвитку та становлення трудового навчання та виховання у нових умовах роботи основної, старшої та профільної школи. На цій основі розглянуті шляхи реформування загальної середньої освіти, коли школа повинна надавати учням не лише міцні теоретичні знання з усіх дисциплін, а й передати їм певний виробничий досвід, розвинути в них творче практичне мислення, працьовитість й свідомість людини праці.
(EN) The problems of labor training and education are considered in the article. Their actuality is justified by preparing students to choose careers. Young people should be prepared for life on competitive labor market conditions. In Ukraine, some attempts are made to solve the problem. Such process has not completed yet. The analysis of the labour training curriculum confirms it. We offer to submit for consideration the accumulated experience of schools in Novgorodka, Novoukrainka, Alexandria, Vilshanka regions. It is necessary to go back to the process of labour aducation organization in inter-school industrial training centres. Thus, it is important to produce the viable paradigm of such teaching. The main tasks of such paradigm are: psychological readiness formation of personality for labour; executive discipline training, conscious submission to the requirements of professional activity; a labour prestige uprise; practical training for labour; training for the conscious choice of profession.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/803
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.