Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/801
Назва: Прогнозування змісту навчання інформаційних технологій в професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю
Інші назви: Prognostication of content in education of information technologiesin professional technical education institutions of sewing profile
Автори: Єжова, Ольга Володимирівна
Yezhova, Olga
Ключові слова: інформаційні технології
швейна галузь
професійно-технічна освіта
САПР одягу
рівні професійної діяльності
information technologies
sewing industry
professional technical education
CAD/CAM/CAE of clothing
levels of professional activity
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Єжова О. В. Прогнозування змісту навчання інформаційних технологій в професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю / Ольга Володимирівна Єжова // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, ч. 1. – С. 32-36.
Серія/номер: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;
Короткий огляд (реферат): (UA) Стаття присвячена обґрунтуванню мети, структури та змісту посібника для ПТНЗ з інформаційних технологій у швейній галузі. Теоретичні відомості враховують прогноз автоматизації проектування та виробництва одягу. Розроблена система завдань зі створення моделей одягу в САПР Грація. Завдання відповідають різним рівням професійної діяльності: стереотипному, операторському, експлуатаційному
(EN) The article is devoted to the substantiation the purpose, structure and content of the manual for professional technical education institutions in information technologies in sewing industry. Theoretical information take account the fore cast of automation design and the production of clothing. The main types of support CAD of clothing are described. System of tasks for creating models of clothes in CAD Grazia is developed. Students are asked to enter input data and formulas; create drawings detail; add technological allowances; form model and tasks for layout; perform layout in manual and automatic modes. Tasks correspond to different levels of professional activity: stereotypical, operational, exploitational
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/801
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.