Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВеличко, Степан Петрович-
dc.contributor.authorВозна, Віта Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-12-05T11:48:27Z-
dc.date.available2015-12-05T11:48:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВеличко С. П. Сучасні інноваційні технології у навчанні фізики в середній школі / Степан Петрович Величко, Віта Володимирівна Возна // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 3. - С. 52-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/785-
dc.description.abstract(UA) Аналізуються окремі методичні підходи до запровадження сучасних інноваційних технологій у навчально-виховному процесі з фізики в середній школі. На конкретних прикладах узагальнюються можливості використання ІКТ з урахуванням суб’єкт-суб’єктних взаємозв’язків між учасниками такого процесу.uk_UA
dc.description.abstract(EN) Analyzed some methodological approaches to the introduction of modern innovative technologies in educational process in physics in high school. On concrete examples ummarizes the possibilities of using ICT based subject-subject relationships between the participants of this process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk_UA
dc.subjectmodern innovative technology traininguk_UA
dc.subjectthe learning process in physicsuk_UA
dc.subjecta subject-subject relationshipuk_UA
dc.subjectthe possibilities of ICTuk_UA
dc.titleСучасні інноваційні технології у навчанні фізики в середній школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.