Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/743
Назва: | Проблема особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах |
Автори: | Лабенко, Олександр Віталійович |
Ключові слова: | особистісно-рієнтований підхід індивідуалізація навчання person-centered approach individualization of learning nonlinguistic departments playing activity dialectical contradiction training game card-task |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Лабенко О. В. Проблема особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах / Олександр Віталійович Лабенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць / ред. Г. Д. Клочек [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 104, ч. 2. – С. 392–397. |
Серія/номер: | філологічні науки (мовознавство); |
Короткий огляд (реферат): | (UA) Стаття присвячена проблемі особистісно-орієнтованого підходу до навчання англійської мови на немовних факультетах за допомогою ігрової діяльності. (EN) The article is devoted to the problem of usage of person-centered approach in the process of teaching English at nonlinguistic departments with the help of playing activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/743 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах .pdf | 105,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.