Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/743
Назва: Проблема особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах
Автори: Лабенко, Олександр Віталійович
Ключові слова: особистісно-рієнтований підхід
індивідуалізація навчання
person-centered approach
individualization of learning
nonlinguistic departments
playing activity
dialectical contradiction
training game
card-task
Дата публікації: 2012
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Лабенко О. В. Проблема особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах / Олександр Віталійович Лабенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць / ред. Г. Д. Клочек [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 104, ч. 2. – С. 392–397.
Серія/номер: філологічні науки (мовознавство);
Короткий огляд (реферат): (UA) Стаття присвячена проблемі особистісно-орієнтованого підходу до навчання англійської мови на немовних факультетах за допомогою ігрової діяльності.
(EN) The article is devoted to the problem of usage of person-centered approach in the process of teaching English at nonlinguistic departments with the help of playing activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/743
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.