Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/739
Title: | Міжособистісне спілкування в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів |
Authors: | Божко, Наталія Василівна |
Keywords: | міжособистісне спілкування культуротворчий аспект демократичний стиль interpersonal communication dialogue self-esteem thinking skills cultural creative aspect democratic style diagnostic peculiarities lively communication |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Божко Н. В. Міжособистісне спілкування в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів / Наталія Василівна Божко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць / ред. Г. Д. Клочек [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 104, ч. 2. – С. 339–344. |
Series/Report no.: | філологічні науки (мовознавство); |
Abstract: | (UA) У статті обґрунтовується поняття міжособистісного спілкування. Виокремлено особливий тип комунікації – позиційне спілкування. Доведено, що індивідуальний стиль педагогічного спілкування визначається сукупністю індивідуально-типологічних особливостей соціально-психологічної взаємодії конкретного педагога із вихованцем. (EN) The notion of interpersonal communication is defined in the article. A special type of communication, positional communication, is pointed out too. It is proved, that an individual style of pedagogical communication is defined by the set of individual-typological peculiarities of social-psychological interaction of a concrete teacher with a pupil. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/739 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри практики германських мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Міжособистісне спілкування в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів .pdf | 107,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.