Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмірнова, Ліна Леонідівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T12:53:04Z-
dc.date.available2015-12-01T12:53:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСмірнова Л. Л. Розвиток конструктивізму в сучасній педагогічній думці Болгарії / Ліна ЛеонідівнаСмірнова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 2. - С. 151-154.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/683-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан розвитку ідей конструктивізму в сучасній педагогічній думці Болгарії. Визначено основні конструктивістські принципи, якими керуються болгарські педагоги в навчальному процесі вищої школи. У контексті конструктивістської теорії зроблено акцент на найбільш поширених методах навчання у вищих навчальних закладах Болгарії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectконструктивізмuk_UA
dc.subjectболгарська вища школаuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.subjectінтерактивний підхідuk_UA
dc.titleРозвиток конструктивізму в сучасній педагогічній думці Болгаріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.