Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/666
Title: | Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи |
Authors: | Панченко, Галина Іванівна |
Keywords: | майбутній вчитель фізичної культури професійна готовність професійна компетентність здоров’язбереження здоров’язбережувальна робота дидактогенні захворювання навчально-виховний процес |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Панченко Г. І. Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи / Галина Іванівна Панченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 1. - С. 287-290. |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Стаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культури до нового напряму оздоровчої роботи - попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/666 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри теорії та методики олімпійського і професійного спорту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної_nz_vipusk_121_1.pdf | 101,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.