Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/666
Назва: | Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи |
Автори: | Панченко, Галина Іванівна |
Ключові слова: | майбутній вчитель фізичної культури професійна готовність професійна компетентність здоров’язбереження здоров’язбережувальна робота дидактогенні захворювання навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Панченко Г. І. Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи / Галина Іванівна Панченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 1. - С. 287-290. |
Серія/номер: | педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культури до нового напряму оздоровчої роботи - попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/666 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри теорії та методики олімпійського і професійного спорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної_nz_vipusk_121_1.pdf | 101,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.