Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/666
Назва: Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи
Автори: Панченко, Галина Іванівна
Ключові слова: майбутній вчитель фізичної культури
професійна готовність
професійна компетентність
здоров’язбереження
здоров’язбережувальна робота
дидактогенні захворювання
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2013
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Панченко Г. І. Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи / Галина Іванівна Панченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 1. - С. 287-290.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культури до нового напряму оздоровчої роботи - попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/666
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри теорії та методики олімпійського і професійного спорту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.