Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/663
Title: Формування готовності студентів педагогічних вищих навчальних закладів до професійного самовдосконалення
Authors: Уличний, Ігор Любомирович
Keywords: професійне самовдосконалення студентів
самоосвіта
самовиховання
самоствердження
рефлексивність процес самовдосконалення
personality self-actualization
professional self-development of students
self-education
self-determination
reflexivity of self-education process
Issue Date: 2014
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Уличний І. Л. Формування готовності студентів педагогічних вищих навчальних закладів до професійного самовдосконалення / Ігор Любомирович Уличний // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 125. - С. 211-215.
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: (UA) У статті розкрито сутність професійного самовдосконалення студентів, аргументовано необхідність та роль професійного самовдосконалення майбутніх педагогів. Охарактеризовано основні форми самовдосконалення студентів педагогічних вищих навчальних закладів, висвітлено принципи професійного самовдосконалення. Визначено умови ефективного формування готовності студентів до професійного самовдосконалення, виокремлено його етапи.
(EN) The article deals with the essence of professional self-development of students, reasons the necessity and role of professional self-improvement of future teachers. Characterized the basic forms of self- teaching students of pedagogical universities, covers the principles of professional self-improvement. Defined the conditions for the efficient formation of students' readiness for professional self-improvement, singled stages of it.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/663
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри соціальної роботи, соціальної педагогіки та психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.