Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід

No Thumbnail Available
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КДПУ ім. В. Винниченка
Abstract
У статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання.
Description
Keywords
навчання, діалог, діалогічний підхід, діалог культур, репродуктивне навчання, творче навчання
Citation
Дьяконов Г. В. Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 1. - С. 24-28.