Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/662
Title: Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід
Authors: Дьяконов, Геннадій Віталійович
Keywords: навчання
діалог
діалогічний підхід
діалог культур
репродуктивне навчання
творче навчання
Issue Date: 2013
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Дьяконов Г. В. Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 1. - С. 24-28.
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/662
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Психологія навчання у вищий щколі_nz_vipusk_121_1.pdf131,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.