Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/662
Title: | Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід |
Authors: | Дьяконов, Геннадій Віталійович |
Keywords: | навчання діалог діалогічний підхід діалог культур репродуктивне навчання творче навчання |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Дьяконов Г. В. Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 1. - С. 24-28. |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/662 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри практичної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Психологія навчання у вищий щколі_nz_vipusk_121_1.pdf | 131,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.