Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/619
Title: Зміст роботи загальноосвітнього навчального закладу щодо формування позитивного іміджу
Authors: Язловецька, Оксана Валентинівна
Keywords: імідж
професійний імідж
image
professional image
the formation of a positive image of the of the state school
Issue Date: 2014
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Язловецька О. В. Зміст роботи загальноосвітнього навчального закладу щодо формування позитивного іміджу / Оксана Валентинівна Язловецька // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 125. - С. 234-240.
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розглядаються особливості та основні етапи проектування заходів щодо формування позитивного іміджу загальноосвітнього навчального закладу. Окреслено зміст роботи ЗНЗ з різними групами людей щодо створення й розвитку іміджу.
In this article the peculiarities and the main period of activities about positive image of the state school projecting are revealed. The contents of work of the state school with different groups of people about the creating and developing of the image is are described. The methodological advices given in the article can help the manager of the state school to optimize the process of making the attractive professional image. The system of activities of image of state school creating which includes the manager and pedagogical collectivity positive image creating; teachers and pupils participation at competitions of different levels and directious; creating the visual shape of school; defining the form of cooperating with parents, social partners, organizing cooperation with media let to form the image of state school.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/619
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри педагогіки та освітнього менеджменту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.