Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравцова, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-11-25T11:56:45Z-
dc.date.available2015-11-25T11:56:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКравцова Т. О. Теоретичні основи педологічної концепції у педагогічній спадщині Стенлі Холла / Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 125. - С. 97-101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/613-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання, пов’язані зі становленням педології, внеском у розвиток педології як науки про вивчення дитини С. Холла. Особливу увагу авторка приділяє визначенню концептуальних ідей, на які опирається педологічна концепція С. Холла.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectпедологіяuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectдитинаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectсоціальні інстинктиuk_UA
dc.titleТеоретичні основи педологічної концепції у педагогічній спадщині Стенлі Холлаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.