Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/613
Назва: Теоретичні основи педологічної концепції у педагогічній спадщині Стенлі Холла
Автори: Кравцова, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: педологія
підлітковий вік
дитина
розвиток
соціальні інстинкти
Дата публікації: 2014
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Кравцова Т. О. Теоретичні основи педологічної концепції у педагогічній спадщині Стенлі Холла / Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 125. - С. 97-101.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання, пов’язані зі становленням педології, внеском у розвиток педології як науки про вивчення дитини С. Холла. Особливу увагу авторка приділяє визначенню концептуальних ідей, на які опирається педологічна концепція С. Холла.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/613
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.