Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/613
Назва: | Теоретичні основи педологічної концепції у педагогічній спадщині Стенлі Холла |
Автори: | Кравцова, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | педологія підлітковий вік дитина розвиток соціальні інстинкти |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Кравцова Т. О. Теоретичні основи педологічної концепції у педагогічній спадщині Стенлі Холла / Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 125. - С. 97-101. |
Серія/номер: | педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання, пов’язані зі становленням педології, внеском у розвиток педології як науки про вивчення дитини С. Холла. Особливу увагу авторка приділяє визначенню концептуальних ідей, на які опирається педологічна концепція С. Холла. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/613 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні основи педологічної концепції у педагогічній спадщині Стенлі Холла_125.pdf | 126,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.